суббота, 24 сентября 2016 г.

მე-7 დღე





მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით.მეწყვილეს შევუფასე მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკის გამოყენებით,რაც დამეხმარა აღმომეჩინა ნაშრომის სუსტი მხარეები.ვიუვერში გავეცანი შეფასების რუბრიკას და მოვახდინე მისი ადაპტირება ჩემი მოსწავლის თემასთან. შევქმენი მოსწავლის პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა.ძალიან საინტერესოდ მიმდინარეობს პროექტი.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-რუბრიკა

4 комментария:

  1. გაკვეთილზე მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს თემატიკისა და ცნებების უკეთ გაგებისთვის, თემატიკის შესაბამისი უნარ-ჩვევებისა და სტრატეგიების განვითარებისთვის. ტექნოლოგიების გამოყენება ხელს უწყობს სწავლის პროცესს21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებით, შესაბამისი დავალებების და სასწავლო მასალის გამოყენებით.

    ОтветитьУдалить
  2. რუბრიკაში დასაწყისში კრიტერიუმები სწორადაა შერჩეული.შესაძლოა, მოსწავლეებმა მონაწილეობა მიიღონ შეფასების ფორმების შექმნაში,შეფასების ფორმები ემყარება ხარისხის განმსაზღვრელ გარკვეულ კრიტერიუმებს. მათ შეუძლიათ შენი შეფასებები გამოიყენონ მათი მუშაობის ხარისხის გაზომვისთვის, მაგრამ რუბრიკა დასახვეწი და დასასრულებელია.

    ОтветитьУдалить
  3. რუბრიკაში დასაწყისში კრიტერიუმები სწორადაა შერჩეული.შესაძლოა, მოსწავლეებმა მონაწილეობა მიიღონ შეფასების ფორმების შექმნაში,შეფასების ფორმები ემყარება ხარისხის განმსაზღვრელ გარკვეულ კრიტერიუმებს. მათ შეუძლიათ შენი შეფასებები გამოიყენონ მათი მუშაობის ხარისხის გაზომვისთვის, მაგრამ რუბრიკა დასახვეწი და დასასრულებელია.

    ОтветитьУдалить
  4. მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში.შეფასების
    ფორმები ემყარება ხარისხის განმსაზღვრელ გარკვეულ კრიტერიუმებს.გეგმაში
    ინტეგრირებულია შეფასების ფორმალური ფორმების მრავალფეროვნება,რაც შეფასების ხუთ მიზანს შეესაბამება.

    ОтветитьУдалить